TOIMITUSEHDOT

MYYNTIEHDOT KULUTTAJA ASIAKKAALLE

Voimassa 1.1.2022 alkaen

TUOTTEET

Tuotteet ovat käytettyjä alkuperäisvaraosia, ellei muuta ole mainittu. Tuotteiden hinnat ovat marginaaliverollisia, eivätkä sisällä vähennyskelpoista arvonlisäveroa, ellei toisin ole mainittu. Tuotteet ovat käytettyjä ja niissä saattaa olla luonnollista kulumista, korjaus tarvetta, pinta- tai piilovikoja, joista myyjä ei vastaa. Tuotteet myydään sellaisena kuin ne on ehdoin. Tuotteisiin on mahdollista tutustua etukäteen

HINNAT

Tuotteiden hinnat ovat marginaaliverollisia, eivätkä sisällä vähennyskelpoista alv:tä, ellei toisin ole mainittu. Hintoihin lisätään toimitettaessa kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaiset toimituskulut. Voimassa olevat hinnat saatte asiakaspalvelusta P. 050 362 1176. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tilaukset tehdään puhelimitse tai verkkokaupan kautta.

MAKSUTAPA

Toimipisteestä noudettaessa maksutavat : käteinen, korttimaksu. Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Toimitettaessa : ennakkolasku tai pay pal. Toimitettaessa tuotteiden hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevat toimitus- ja muut kulut. Kulloinkin voimassa olevat hinta tiedot on saatavilla asiakaspalvelusta P.050 362 1176 . Pidätämme oikeuden toimituskulujen hinnan muutoksiin

TOIMITUSTAPA

Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitus osoitteeseen kuljetusliikkeen kautta. Tuotteet on mahdollista myös noutaa. Huom ! Ennen varaosan noutoa toimipisteestä, tee varaus osasta P. 050 362 11 76 . Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Ei koske virhe tilannetta. Verkkokaupasta tilatut tuotteet jotka noudetaan myyjän toimipisteestä: asiakas tarkistaa tuotteen noudettaessa ja mikäli tilaus halutaan perua ilmoitetaan siitä myyjälle noudettaessa. Palautus maksetaan asiakkaalle palautus ehtojen mukaisesti.

TOIMITUSAIKA

Tuotteet toimitetaan, kun myyjä on saanut maksusuorituksen tilatuista tuotteista.Toimitusaika Suomeen on tilauksesta ja toimitus/maksutavasta riippuen 2-7 päivää . Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista

PERUUTTAMISOIKEUS

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaan on tehtävä peruuttamisilmoitus tämän määräajan puitteissa. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä asiakaspalvelusta saatavalla lomakkeella tai muulla yksiselitteisellä tavalla sähköisesti. Ilmoitamme asiakkaalle viipymättä sähköpostitse tehdyn ilmoituksen saapumisesta, kuitenkin kohtuullisessa ajassa. Kuluttajan tulee palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Myyjä ei vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteet edullisimmalla tavalla tai halutessaan samalla tavalla kuin ne on hänelle toimitettu. Kuluttajan valitessa jälkimmäisen vaihtoehdon, tilaa myyjä tuotteille kuljetuksen, jonka kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta. Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

PALAUTUSEHDOT

Asiakkaan tulee ilmoittaa kaupan peruutuksesta ennen palautuksen tekemistä, peruuttamisilmoituksella tai muulla yksiselitteisellä tavalla. Emme lunasta jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta. Asiakkaan on tehtävä palautus 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Ostajan on pidettävä tuote muuttumattomana säilyttääkseen peruuttamisoikeutensa. Ostajalle ei palauteta tuotteen lähetys-,toimitus- tai muita kuluja. Mikäli tuote ei ole samassa kunnossa kuin ostohetkellä, vähennetään palautettavasta kauppasummasta tuotteen arvon alenemista vastaava summa. Mikäli tuote on otettu käyttöön, palautusoikeutta ei ole. Palautettavan tuotteen kauppahinta palautetaan kun tuote on palautettu. Kauppahinta palautetaan asiakkaan tilille viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautustiedot voi ilmoittaa myös tekstiviestillä numeroon 050 362 1176 tai sähköpostitse info@autopistecom.fi .

PALAUTUSPAIKKA

Asiakas voi palauttaa tuotteen myyjän ilmoittamaan Postin pakettipalveluun, toimittaa tuotteen myyjän toimipisteeseen tai myyjän tilaaman kuljetuksen kautta. Mikäli tuotteet eivät luonteensa vuoksi ole palautettavissa Postin kautta, saatte tietoa palauttamiskustannusten määrästä asiakaspalvelustamme.

NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET

Mikäli asiakas jättää tavaran noutamatta, kyseessä ei ole lain tarkoittama peruutustilanne. Perimme niistä toimituksista, joita ei ole vastaanotettu noutopaikasta, maksun, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen aiheuttamia kustannuksia.

VIRHE TUOTTEESSA

Asiakkaan tulee tarkistaa tuote ja sen kunto, ilman aiheetonta viivästystä siitä, kun tuote on luovutettu asiakkaalle. Mikäli tuotteessa on virhe, on ostajan ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja tosiasiallisesti havaitsi virheen.

VIRHEVASTUU

Myyjä vastaa virheestä mikäli tuotteessa on Kuluttajansuojalain 5 luvun 14 §:n säännöksen mukainen virhe. Tuotteessa on virhe , jos :

  • tavara ei vastaa tietoja, jotka myyjä on antanut sen ominaisuuksista tai käytöstä ennen kaupantekoa ja tiedot ovat aikuttaneet kauppaan.
  • myyjä on ennen kaupantekoa laiminlyönyt velvollisuutensa antaa ostajalle tiedon tavaran ominaisuuksia tai käyttöä koskevasta olennaisesta seikasta, josta hänen täytyy olettaa tienneen ja josta ostaja perustellusti saattoi olettaa saavansa tiedon. Tämä pätee silloin, kun tiedonannon laiminlyönti on vaikuttanut kauppaan.
  • tavara on huonommassa kunnossa kuin ostajan oli perusteltua edellyttää tavaran hinta ja muut olosuhteet huomioon ottaen.

REKLAMAATIO

Mikäli tuotteessa on virhe, on ostajan ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja tosiasiallisesti havaitsi virheen.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai se ei vastaa tilaustasi, tulee siitä ilmoittaa viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastaavalle taholle.

RIITOJEN RATKAISU

Kuluttajalla on mahdollisuus saattaa riita Kuluttajariitalautakunnan käsite

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 7.1.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Autopistecom Oy
Porintie 240
03620 Karkkila

0503621176
info@autopistecom.fi
www.autopistecom.fi
2400048-6

Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat ovat marginaaliverollisia eivätkä sisällä arvonlisäveroa, ellei toisin ole ilmoitettu. Toimituskulut sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteet ovat käytettyjä ja niissä saattaa olla luonnollista kulumista, korjaus tarvetta, pinta- tai piilovikoja, joista myyjä ei vastaa. Tuotteet myydään sellaisena kuin ne ovat ehdoin. Tuotteisiin on mahdollista tutustua etukäteen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksuvaihtoehtoina toimivat lasku. 

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Autopistecom yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Autopistecom Oy
Porintie 240
03620 Karkkila

0503621176
info@autopistecom.fi
www.autopistecom.fi
2400048-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

PERUUTTAMISOIKEUS

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaan on tehtävä peruuttamisilmoitus tämän määräajan puitteissa. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä alla olevalla lomakkeella tai muulla yksiselitteisellä tavalla sähköisesti. Ilmoitamme asiakkaalle viipymättä sähköpostitse tehdyn ilmoituksen saapumisesta, kuitenkin kohtuullisessa ajassa. Kuluttajan tulee palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan, mikäli ei ole kyse virhetilanteesta. Myyjä ei vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteet edullisimmalla tavalla tai halutessaan samalla tavalla kuin ne on hänelle toimitettu. Emme lunasta jälkivaatimus lähetyksiä. Kuluttajan valitessa jälkimmäisen vaihtoehdon, tilaa myyjä tuotteille kuljetuksen, jonka kustannukset vähennetään palautettavasta kauppasummasta. Verkkokaupasta tilatut tuotteet, jotka noudetaan myymälästä, peruutusoikeus päättyy tuotteen luovutus hetkeen. Kaupan voi perua nouto hetkellä , ennen tuotteen luovutusta. Noudetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Peruutusilmoitus.

PALAUTUSEHDOT

Asiakkaan tulee ilmoittaa kaupan peruutuksesta ennen palautuksen tekemistä, pe­ruut­ta­mi­sil­moi­tuk­sel­la tai muulla yksiselitteisellä tavalla. Emme lunasta jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta. Asiakkaan on tehtävä palautus 14 päivän kuluessa pe­ruu­tusil­moi­tuk­ses­ta. Ostajan on pidettävä tuote muuttumattomana säilyttääkseen pe­ruut­ta­mi­soi­keu­ten­sa. Ostajalle ei palauteta tuotteen lähetys-,toimitus- tai muita kuluja. Ei koske tilannetta jossa myyjällä on virhevastuu. Mikäli tuote ei ole samassa kunnossa kuin ostohetkellä, vähennetään palautettavasta kauppasummasta tuotteen arvon alenemista vastaava summa. Mikäli tuote on otettu käyttöön, palautusoikeutta ei ole. Palautettavan tuotteen kauppahinta palautetaan kun tuote on palautettu myyjälle. Kauppahinta palautetaan asiakkaan tilille viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautustiedot voi ilmoittaa myös tekstiveistillä p. 050 362 1176 tai sähköpostilla info@autopistecom.fi. Henkilötietojen käsittelystä tietoa tie­to­suo­ja­se­los­tees­sa .

PALAUTUSPAIKKA

Asiakas voi palauttaa tuotteen myyjän ilmoittamaan Postin pakettipalveluun, toimittaa tuotteen myyjän toimipisteeseen tai myyjän tilaaman kuljetuksen kautta. Mikäli tuotteet eivät luonteensa vuoksi ole palautettavissa Postin kautta, saatte tietoa pa­laut­ta­mis­kus­tan­nus­ten määrästä asia­kas­pal­ve­lus­tam­me.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita